Strona 1 z 1

Era omnichannel erą przyszłości

PostNapisane: 26 wrz 2016, o 17:07
przez komenall
Dzisiejszy rynek e-commerce nie jest jednolity. Skupianie się na jednym kanale dystrybucji lub jednej linii działania blokuje zarobki dla Klienta, co przekłada się na niższe marże dla naszej firmy e-commerce. Dlatego trendy e-commerce 2017 skupi się na wszelkich możliwych kanałach. Użytkownicy nad zakupem produktu lub usługi zastanawiają się często kilka dni, a ostateczny zakup może być spowodowany zarówno najlepszym asortymentem w naszym sklepie, najniższymi cenami lub najlepszymi opiniami w internecie. Być może to jest również spowodowane dobrą opinią sklepu stacjonarnego, poleceniem przez znajomych... Skupienie się na jednej metodzie będzie błędem blokującym zyski. Era omnichannel skupia się także na sklepach stacjonarnych, które są integralną częścią sklepów internetowych przez swoją opinię, obsługę, a nawet estetykę.